08 juli, 2014

Geen woorden

 
"Er is geen Vertelseltje."
 
'Geen puf. Ik verval in herhaling. WK, ellende in de wereld, regen.'
 
"En de ruzie tussen Van Gijp en Derksen dan? Jij had op Facebook een primeur met die column van Derksen."
 
'Loont de moeite niet. Die mannen zitten zes weken met elkaar aan tafel en moeten anderhalf uur vol lullen. Dan raak je geïrriteerd. Much to do about nothing.'
 
Vanuit zijn luie stoel, kijkend naar zwoegende fietsers, geeft echtgenoot commando's.
 
Het is een puinhoop in het Zeeuwse huis.
De vakantie komt eraan. Ik ben me aan het voorbereiden.
The Open: zin an.
 
We hebben het prachtige uitzicht voor een paar weken vaarwel gezegd.
Op weg naar Ikazia passeren we de Feyenoord bus. De club is al druk met de voorbereidingen bezig.
 
 
Ik moet om 19 uur de nieuwe MRI scan in.
Ja, dit soort behandelingen gaan in het weekend en 's avonds door. Mooi voor de werkende mens.
 
We zijn veel te vroeg.
Niet erg. Ik ben om kwart over zes al aan de beurt.
Typisch Ikazia!
 
"Wat doe je?"
 
'Vertelseltje staat online schat.'
*******

Geen opmerkingen: