16 juli, 2014

Party time

 
P. was gisteren jarig en dus was het uitpakken geblazen.
 
We aten echt fantastisch bij de plaatselijke Italiaan, Gusto genaamd.
 
 
De manager deed alle moeite om ons voor de rest van de week in te schalen.
Met wat schipperen hier en daar lukte dat.
 
 
 
Bij thuiskomst vielen we met onze neus in de boter: Srixon gaf een feestje.
Sinds gisteren ben ik helemaal op de hoogte van de business - golf genaamd.
Mijn hemel wat een gelobby.


 
De manager van Srixon UK nam me mee naar de tafel van Miguel Angel Jimenez, die net als ik al wat glazen achterover had geslagen.
Maar wat is dit toch een leuke man. Wat een fantastische golfer. En wat een levensgenieter.
Hij ging als laatste weg............... met twee flessen wijn.
 
Ook Kevin Stadler is een lieverd.
 
Greame McDowell (winnaar van de Franse Open) is één van de knapste spelers on tour.
 
Er waren natuurlijk veel Japanners.
Ik zat in het halletje, vlakbij het modem waar iedereen langs moest op weg naar de uitgang of naar de bar.
 
Ineens stond er een man, keurig in blazer, voor me te buigen. Ik knikte terug.
 
"You are fan, yes?"
 
'Yes, I am. We love the Open.'
 
"Ah yes. You enjoy."
Hij bleef maar lachen en buigen.
 
'Oh yes. We enjoy every moment.'
 
"Good good."
 
Hij bleef maar staan en dus vroeg ik:
'Do you work for Srixon?'
 
Weer een buiging.
"Yes, I'm the president of Srixon."
***

Geen opmerkingen: